من من می توانم بیماران آناناس با پیوند کلیه خوردن
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اصول رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به نفریت پورپورامن من می توانم بیماران آناناس با پیوند کلیه خوردن

من من می توانم خوردن میوه غنی بیماران پیوند آناناس riñónLas است مواد مغذی بالا برای بدن ما، آناناس است fruta.No معمولی نیمه گرمسیری تنها در مواد مغذی غنی است، اما همچنین دارای توابع از salud.sin اما شما می توانید بخورید بیماران آناناس با پیوند کلیه؟ بیا به همراه مورد اثر آناناس 'در کلیه یاد بگیرند.

در نارسایی کلیه یک نفر می تواند محدودیت های بسیاری در انواع غذاها شما می توانید از خوردن را تجربه قبل از پیوند riñón.Usted راننده می تواند توصیه اجتناب از برخی بسیار potasio.por به عنوان مثال، مرکبات و موز. آناناس نظر گرفته شده است خوب برای بیماران پیوند کلیه.

آناناس می تواند هضم کمک، زیرا حاوی بروملین، بنابراین ما می دانیم که ما می توانیم اشتها ترویج و بهبود کیفیت زندگی است. در تئوری طب سنتی چینی معتقد است که آناناس دارای مزایای بسیاری از جمله تقویت طحال و معده، روده آرامش بخش، فرو نشاندن عطش، و القای دیورز به کاهش بیماری نفریت edema.Para، فشار خون بالا خون، یبوست و آناناس edema.La هستند بیماران پیوند واقع بسیار ok.But هنوز هم به توجه به مقدار وجود دارد.

از همه مهمتر، پس از عمل جراحی برای ترویج شفا، شما را مجبور به خوردن گوشت، مرغ، ماهی و کم چرب محصولات لبنی بدون چربی بیشتر، و همچنین شامل انواع دانه، میوه ها و سبزیجات برای مقدار سمت راست از کالری، ویتامین ها و مواد معدنی .Two مشکلات شایع در بیماران با پیوند کلیه سطوح بالای کلسترول و افزایش peso.Por محدود چربی در رژیم غذایی خود و خوردن غذاهای غنی از فیبر، شما ممکن است قادر به کنترل سطوح بالایی از colesterol.Si شما نیاز رژیم غذایی پیشنهادات پس از پیوند کلیه، احساس رایگان یک پیام یا ایمیل زیر sjzhospitalrenal@hotmail.com به ما را ترک کنند.

علاوه بر رژیم غذایی مناسب، مقدار مناسب ورزش، عادات مناسب زندگی مانند جلوگیری از ابتلا به سرماخوردگی، پیشگیری از عفونت، و غیره هستند به همان اندازه برای بیماران مبتلا به پیوند کلیه مهم است.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-cronica-dieta/562.html





:: بازدید از این مطلب : 2486
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: